Annesininguzusu Gece rüya öğünü yaparken gazını nasıl çıkartıyorsunuz uyanıyor mu bizim her zaman çıkmıyor gazımız normal mi
heygorl Annesininguzusu çıkarana kadar uğraşın çünkü o gazlar birikince büyük sıkıntı çeker yptuubeda bununla ilgili kolay bir kaç yöntem var burada tarif etmem mümkün değil link atabilirsem atayım ben öyle yapardım. İkinci pozisyon
Annesininguzusu heygorl gece uykusundadamı bu şekilde videodaki gibi çıkartıyorsunuz uyanıyor mu uykusundan sizin ki peki gaz çıkartırken
heygorl Annesininguzusu benim oğlan 2 yaşında ama uyanmıyordu ya da çok kısa süre durup geri uyuyordu
Annesininguzusu flanoz evet işte benimkide öyle zaten rüya öğünü yapıyorum uykusunda emziriyorum çok zorlanıyorum gaz çıkartırken çıkmıyor bile bazen uyuduğu için zorlarsamda uykusu dağılacak o zamanda çok ağlıyor sizindemi öyle
flanoz Annesininguzusu evet o yüzden gaz çıkarmadan yatırıyorum sabaha karşı kıvranmaya başlıo o yüzden
Annesininguzusu flanoz benimkide ondan kıvranıyor sabah bir haftadır çıkartmayı bırakmıştım bir haftadır kıvranak uyanıyor hiç düşünmemiştim ondan olacağınj teşekkür ederim
muno112 Ruya ogununde hiç gaz cikartmiyordum ben düzeni bozulmasın diye sabaha gazdan kalkiyordu ama 3 aylık olunca yavaş yavaş bitti. Gece uykusunu öğrensin uyanmasın diye hiç yapmadım vallahi
Annesininguzusu muno112 benimde öyle sabaha ağlayarak kıvranarak uyanıyor kaka gaz ne varsa hepsini çıkartıyor depolayıp gece hemen çıkmazsa gazı zorlamıyorum uykusu bölünmesin diye geri uyuması zor çok sert uykusu uyuturken