Oğlum 10 bucuk aylık 12 ocak doğumlu yani kış bebesiydi ben oğlumu güzelce giydirip siling ile dışarı çıkarıyordum üstüne battaniye de atıyordum çok güzel gaz çıkarıyo rahatlıyor uyuyordu bana da yürüyüş. Hala sürekli dışarıya çıkarmaya çalışırım en kötü kucağımda markete gider geliriz çünkü bebek arabasında durmuyor. Ben ilk üç ay gece gündüz tek beden gibi birlikte uyuduk gögsümde uyuturdum kucak önemli. insanlar şikayet ediyor ama ben çok severdim hala çok severim kucağımda olmasını