Esradenizz Kupeklergiremez ben hipp aldım aşırı pahalı bebelac içti bir süre gaz oldu sonra bir süre aptamil kullandık onuda sevmedi şimdi smaya döndük daha öncede kullanmıştık
aaslanbeyy MademoiselleZengin55 sütüm yetmediği için (tek göğüs emziriyorum) mama takviyesi yapıyorum ama zamanla mamaya alışıp bırakacak diye düşünmüyor değildim inşallah bizde ek gıdaya geçince mamayı azaltabiliriz de sütüm yeter hala yenidoğan gibi 2 saatte bir besleniyor
MademoiselleZengin55 aaslanbeyy İnşallah 🙏🌸Ben solgar ve bestlak kullanmıştım sütüme destek olsun diye.Merak etmeyin bu zamana kadar bırakmadıysa daha bırakmaz.
aaslanbeyy MademoiselleZengin55 evet dediğiniz ürünler çok iyi gerçekten☺️🙏🏻inşAllah🥹 teşekkür ederim
mondecaidensecmeler Kupeklergiremez oğlumda 8 aylıkken memeyi bırakınca kullanmaya başlamıştım ne gaz yaptı ne kabızlık iyi kilo aldirdi
kkaplan07 Ben hipp kullanıyordum sma ya geçtim çok kustu ve kilo alımı durunca geri hipp e döndüm ama acaba doyurucu gelmiyor mu diye düşünmeye başladım. Çünkü mama içen çocuklar gece pek uyanmaz diyorlar benimki mutlaka uyanıp biberonu bitirip geri uyuyor.
irmimom Kupeklergiremez sma comfort kullandık lif oranı yüksek temiz mama ama maalesef bize yaramadı hem gaz yaptı hem kilo aldırmadı. Her bebek farklı ama deneyerek görürsünüz inşallah yarar🙏🏽