Kızlar merhaba herkese 4 ay 18 günlük bebeğim uykuya dalmadan önce mutlaka ağlıyor doğduğundan beri bu böyleydi uykusu geldiğinde çok ağlıyor, bugünlerde bu iyice arttı ben artık bebeğim ağlamadan uyusun istiyorum ne yapmam gerekir var mı önerisi olan, uyanık kalabildiği saati biliyorum saati gelmeden uykuya bunalmadan uyutmayı deniyorum oda olmuyor bi türlü çözüm bulamadım