13 yasinda kizim kaygi bozuklugu basladi gundemde yasanilanlar cocugumu bile paranoyak yapti okulda bu sur cinayeti falan konusuluyormus hergune bir cinayet cocuklar etkileniyo evde haber dinlemiyoruz fakat ortam icinde konusuluyor benim olmadim yerler gibi okuldada konusuyorlarmis telefonda kullaniyor goruyor cocuk sabah karanlikta okula gidiyor bu sabah agladi gtmek istemiyorum cok korkuyorum biri beni kaciricak die dedi kizim olmaz bise dediysemde anne bugun gtmiycem dedi hep cocuklara birsey oluyor dedi anlattim icini rahatlatmak icin birsey dedim biraz ii oldu sira aldim psikiyatriye goturucem bu gidisle yolda biri bakicak saplantili olucak die korkuyorum diyo cocuklar du guzel donemini bile korkarak yasar oldu bu cok aci😥