Madamehappyyyyy 1-2 saat iyiyimiş 😀😀😀😀 3 saniye sürmüyor. Valla ben çok temiz ve düzenli bir kadınım bekarken de öyleydim ama çocuğum söz konusu olunca kırmam incitmem canı sağolsun. Başta çok zorlanıyordum düzenli olmadıkça bunalıma giriyordum ama bunun normal ve geçici olduğunu kendime telkin edip kabullendim başka türlüsü kendime de çocuğuma da eziyet çünkü benim annem de temizlik hastasıydı. Tüyoya gelince ne tür sordunuz bilmiyorum ama her şeyim yeri bellidir ve düzenleyicilerden kutulardan faydalanırım çocuğumun oyuncakları bile kategorili bulması da yerleştirmesi de kolay oluyor temizlemesi de. Temizlik yetiştiremiyorsam tozu bir gün önceden gece alıyorum tuvalet banyoyu gece yıkıyorum sabah kalkıp sil süpür yağıyorum. Temizlik gümüne çamaşır işini bitirmiş oluyorum ki tozu tekrar çıkıp etrafı kirletmesin. Haaaaa diyorumya 3 saniyede falan kirleniyor olsun canımız sağolsun yengemin lafıdır; yaşanılan mutlu evler kirlenir ♥️