metehankub Yoğurt mayaladım activia yoğurt ile bi kaç yerde gördüm güzel olduğunu söylediler kıvamı gayet iyi sulu falan da olmadı ama tadı yok yani bildiğiniz tatsız neden böyle oldu 😂
3kedili2bebekli metehankub bir dahakine mayaya bir fiske tuz bir fiske şeker atın bulabilirseniz daha doğal bir maya bulun eğer pastörize sütle mayaladiysaniz yağlı olanını tercih edin aktivia da yağsız ondan tatsız oluyorlar 😊
hazale966 metehankub ben mayalıyorum çok lezzetli oluyor hatta bizde mayaladığımdan yiyoruz🤣🤣 annem mayalamıştı bebeğim onu yemedi. Bunu iştahla yiyor🤣🤣
metehankub 3kedili2bebekli içine minik tuz koymuştum ya 😂 kayınvalidemde aynı sütten mayalamıştı onun mayası farklıydı ama onunda aynı tatsız oldu demekki sütte var bir sorun
metehankub hazale966 sütte varmış bi sıkıntı kayınvalidemde aynı sütten yaptı mayası farklıydı ama onunda tatsız olmuş aynı benimki gibi