İlgimi çeken bir post oluyor tam yazacağım pat klavye gelmiyor sinir oluyorum resmen çıkıp siliyorum tekrar giriyorum anca sürekli böyle mi olacak soğudum resmen giresim gelmiyor, lütfen ilettik deyip geçmeyin sözde kaç gün önce de iletildi ama geçmiyor. Bunu bile zor yazdım.