Kızlar oğlum 4 aylık bir süredir yüzünde kızarıklık ve kaşıntı var öyle böyle değil ama tırnağıda biraz uzun olsun yüzünü keserek kaşıyor kafasını aynı şekil doktora götürdük atopik egzama dedi krem verdi kullanıyoruz 1 aydır ama bana mısın demiyor daha da arttı yüzündeki kızarıklık aynı durumu yaşayan var mı tahmini ne zaman geçer veya ne kullanabilirim