yaraliceylanim Baharatı önermiyorlar aslında genelde ama hangi baharatlar var ki içinde? Kekik, nane, biraz kimyon,az tuz bunlardan zarar geleceğini düşünmüyorum ben. Zaten gazlı dönemde çay kaşığı ile kimyon içirmiştim ben bebeğime.
Ya bide bence bu ek gıda olayını da çok abartmamak lazım gerçekten. Çok katı davranıp, çok sık boğaz etmemek lazım. Yani çocukları öyle bir besliyoruz ki, değişik tatsız tuzsuz besliyoruz. Bu defa ilerde bizim yediğimiz yemeklerden yemiyor çocuk. Sonra gelsin postlar, çocuğum aç yaşıyor yemek yemiyor vs diye.
Yani demem o ki, fazla abartmamak koşulu ile, bizim yediğimiz günlük yemeklere uygun yedirebiliriz. Biraz baharattan bir şey olmaz. Ki ben, çorbalarına kekik ve az kaya tuzu kullanıyorum. Hep kullandım başından beri.