Kızlar 1 aylık bebeğim var burnundaki mukuslarını alıyorum ama sümük için bazıları şırıngaya serum fizyolojik koyup yıkama yapıyor. Yani burnun bir tarafından veriyorlar diğer taraftan akıyor. Sizler yaptınız mı bebeğim 1 aylık olduğu için yapılır mı acaba böyle ufakken yapan oldu mu ? Korkuyorum da yapmaktan fikirlerinize ihtiyacım var