Littlechick oğlum doğduğunda 40gün yeni doğanada kaldı. Sonrasında eve getirdik tekrar hastaneye götürmek zorunda kaldık, yoğun bakıma alındı, 1hafta kadardı galiba. Sonrasında beraber hastanede kaldık 3,4ay boyunca. O zamandan sonra uzun süreli yatış sürecimiz olmadı şükür ama sürekli hastaneye gidiyoruz. Hatta oğluma ilk banyosunu, 4 aylıkken fln yaptırmıştım.
Çok geçmiş olsun 🤲 Allahım acil şifalar versin inşallah. Biran önce evladınız sağlığına, siz evladınıza kavuşursunuz inşallah 🤲 🫶