2 aylık bebeğim emzirme sonrası muhakkak gazını çıkardığım halde yatağına yatırıdıktan sonra çırpınarak uyanıyo kucagıma alıyorum yine gazı çıkıyor. Bahsettiğim mide gazı bu arada. Emzirirken de ara ara gaz sancısı giriyo ayaklarını karnına çekerek debeleniyor hemen dik tutup gazını cıkartıp emzirmeye devam ediyorum. Ama bu durum beni çok yoruyor tekrar uyutmak tekrar emzirmek, emzirdikten sonra sırtüstü yatarsa kusuyor, kusmasın diye yarım saat dik tutmak vs. 2 yeğen büyüttüm bunların hiç biri yoktu. Benim sütümde mi bir şey var ben mi bişeyleri yanlış yapıyorum bilmiyorum. Emzirme danışmanlarına gösterdim emzirmemde de bi yanlışlık yok. Doktorumuza da anlatamıyorum soruyorum fazla emdiği içindir diyo, 2 saat aralıklarla 15 dk emzirmeye çalışıyorum fazla da vermiyorum. Lütfen bir akıl verin