busragggg Kızlar kızım çok kalkıyo geceleri gaz sancısı oluyor neden acaba bu ayda. Genelde yemeklerine kimyon da ekliyorum. Bu aylarda neden gaz sancısı olur ki
Tas0525 busragggg benim bebişte 8 aylık gece sürekli uyanıyor bizimde gazimiz çok oluyor neden anlamadim
Tas0525 busragggg nurse harveys colex kullanıyorum bazen yarım saatte bir kalkıyor gözler kapalı ağlıyor