Yaa offf çok kötü gribe yakalandık cumartesi gününden beri gribiz bebeğimin ateşi hiç düşmüyor 4 saatte bir ateş düşürücü vermek zorunda kalıyorum gözümün önünde öyle durdukça kafayı yiyorum doktora gittik sadece ağrı kesici ateş düşürücü verdi o kadar. Ateslenmesinin bu kadar uzun sürmesi korkutuyor