meriiii20 Kızlar günaydın hepinizee.. benim doğumdan sonra 5.ayim . Reglim bir ay geldi bir ay ara verdi şu an tekrar oluyorum 8.gunum ve aşırı geliyo var mı benim gibi olan veya hastaneye giden ne dedi doktorlariniz?
sibaluna meriiii20 benim de doğumdan sonra 3 gün olan reglim bir haftaya çıktı ve çok daha yoğun oluyorum ben normal olduğunu düşünmüştüm ama 8. Gün yoğun gelmesi bana da biraz fazla geldi doktora görünmekte fayda var