Fulyag minnakkus Evet gece emmeleri devam ediyor bir sıkıntısı varsa 1,5 2 saatte bir kalkıyor eğer sıkıntısız dönemdeysek gece 2 kez besleniyor 4 saate kadar kesintisiz uyuyor ama gece beslenmesini henüz kesemedim😕
Ozgecinar Azizeguney yanlış. Uyutmamakta değil, yeteri kadar uyutmakta. Bebeğin ayına göre uyku ihtiyacı ve uyanık kalma süreleri farklıdır bunlara göre hareket eder bir düzen oluşturursanız çok sıkıntı yaşamazsınız.
Nubu364677 Azizeguney çok güzel canım bizde başladık uyku eğitimine inşallah sonuç alırız eşim daha cesaretli bu konuda ben daha hassasım