3 yaşında hepsi mi böyle bilmiyorum ama yaklaşık bir senedir bu şekilde 2 yas sendromu dedik 3 yaş dönemi dedik ama artık günde yarım bardak süt içse gün bitecek.Doktora gittik boy kilo 5 yaş seviyesinde dedi ancak oğlum yapıyı eşimden alıyor yemese de uzun boylu haliyle kemikli ve kilosu iyi çıkıyor. Ne yedirebilirm. İştahını ne açabilir.Doktor normal diyor ama günde yarım bardak sütle nasıl olacak öneri lütfen