menesaez Adanada iyi bir çocuk doktoru önerisi lütfen kızımın hiç bir şekilde iştahı yok kilo boy olarak da geriden geliyor kaç tane doktor gezdim evet geri ama yapıcak bir şey yok diyorlar
Justmm yasee01 merhaba bende gitmeyi düşünüyorum normalde Efsun Sızmaza gidiyorum ama memnun değil gibiyim. Ali seçkin Yalçın ilgili midir ? Yada birşey olsa hemen döner mi mesela yada para için değişik şeyler ister mi ? Umarım anlatabilmişimdir sorumu
Gecesiyah kizimvedunyam mehmet emin beye telefon ile ya da mesaj yoluyla ulaşabiliyo musun ben asla ulaşamıyorum sürekli geçiştirip duruyor ne desem yarın getir bi görelim diyo her seferinde nasıl götürebilirim muayene ücreti olmuş 1250 tl yani
menesaez inciandmom mesajınızı yeni görüyorum hayır değil persentil olarak çok geriden gelen bir bebek
yasee01 Justmm evet çok ilgili doktor mesajlara aramalara döner bizden bu zamana kadar gereksiz tahlil istemedi muayenesinde herseyi anlatır bebegin her tarafına bakar kafanda soru işareti kalmıyor yani gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz