ogretmenannee_ Busra146 18 aylık 10 dişi var diş çıkarma dönemi uzun bir süreç olabilirsiniz tabiki de
1prensesannesi__ cennetlerim kızımda yasini karşıladı ilk dişi yaşında çıktı şimdi 2 tane ve arka arkaya geliyorlar
1prensesannesi__ Busra146 13 aylık olcaz 2 dişimiz var usttekilrrde yolda çok şükür ateş olmadı ilk ikisinde inşallah böyle devam eder
Busra146 suheyla92 Doktora getirdiğimizde daha iyiydi tekrar ateşi çıkar kötü olursa kan tahlili yaparım dedi çok şükür biraz huzursuzluğumuz var ama ateşimiz yok