Davulun sesi dışardan hoş gelir bana konuşması kolay ama çevremde çok var, kimisi daha 3 4 aylık bebeği varken hamile kaldı. Çok inanıyorum ki biz bakmıyoruz Allah baktırıyor bebeklerimize, fıtraten kadın çok güçlü ve öyle de güzel zorlukların üstesinden geliyor ki… Güzel düşün pozitif düşün güzel olsun inşallah sürecin. Endişe ettiğinden çok daha kolay olur umarım 🩷 Bu arada hayırlı olsun 😻