Merhaba,Çamaşır makinem Arçelik.Daha alalı 2 sene oldu.Beyaz renk çamaşırlarım makinemden mis kokularla çıkıyor ardından kurutmaya atıyorum ve gerçekten haftalarca güzel kokmaya devam ediyor.Ancak renkliler ve özellikle koyu renklilerim makineye kirli bile atmamama rağmen küf gibi pis çamaşır kokarak makineden çıkıyor.Ekstra durulama programları tekrar tekrar yıkamalar yapıyorum yok iğrenç kokuyor.Kurutmaya atıyorum belki düzelir diye koku daha da işliyor.Havalandırarak asarak kurutuyorum yok yine aynı.60da yıkamayı bile denedim beyazlar güzel kokuyor belki ondandır diye.Son 1 senedir özellikle bu durum böyle denemediğim şey kalmadı.Sürekli beyaz giyiyorum renkli kıyafetlerimi atasım var yemin ederim nolur yardım edin yaşamış olan varsa 😣😣