Kızlar oglum 4 yaşında 3 gün once atesi cıktı titremeye baslad falan hastaneye(acile) gtrdk .doktr Boğazları falan şişmiş dedim Orada da yarım saatte bir hava verildi daha sonra ilaçlarını yazdı geldik eve 2 gündür kullanıyoruz yaklaşık bir buçuk saat önce yine sesiyle uyandım. Tabii bir süreçte hep Ateşi vardı Neyse uyandım Baktım Ateşi 39.9 direkt su falan istedi su verdim zaten çok kötü titriyordu. Daha sonra ateş düşürücü verdim Hemen banyoya koydum alıp duş aldırdım getirdim kuruttum falan üstünü fazla giydim dedim sadece atlet külot giydirdim odayı havalandırdım baktım yok yarım saat 40 dakika öyle baktım hiçbir şekilde geçmiyor çocuğun titriyor ve yüzü bembeyaz olmuştu sonra pamukla başına koltuk altına falan koydum Yani bir buçuk saat oldu Şu an daha benim yeni Oğlumun ateşi 38′e düşebildi biraz önceye kadar da 38′e 4′ü 38′e 5 öyle değişiyordu ve hep ateşi çok yüksekti. Yani Kızlar size sorun şu daha öncesinden yine başıma böyle bir şey geldi götürdüm tekrar hastaneye bana dedi ki 4-5 gün ateş normaldir ama bu kadar da Sizce normal mi Yani bir ateş tüm müdahalelere rağmen nasıl bir saatte düşürülemez benim aklım almıyor o kadar şey denedim Nasıl Düşmez Sizce yarın bir hastaneye götürsem mi tekrardan