annebebek012
Tabi illa hasta oldu ,özellikle bir yere seyahat edince arabada klima altında uyudu ise iki kez bu şekilde hasta oldu 2 yaşında fakat sürekli ilaç kullanaczk kadar kötü olmadı alerjik bizim kız da öksürüğü çok uzun sürmüyor dogal şeyler ile tedavi ettik hep ama öyle her ay hasta değil fakat aşırı koruyorum terlemesine müsade etmiyorum çok fazla insan içine sokmuyorum ama tabi yani olacağı varsa da oluyor.