Lütfen biri yardımcı olsun. Yaklaşık üç aydır resmen günlük yarım saatlik uykuyla hayata devam ediyorum. On dk bir yarım saatte bir uyanıyor ve ağlıyor. Sürekli ya sallıyorum ya emmek istiyor. Bacaklarımda sadece ağrı var uyandığımda dayak yemiş gibi oluyorum. Geçici mi? İlerleyen aylarda devam eder mi biter mi?