Merhaba arkadaşlar , bebeğim 24 günlük. Yapmış olduğum araştırmalara göre evin ısısı 22-24 derece olmalı. Fakat ben evin derecesini 25-26ya ayarladım nem de 43 buna rağmen de çocuğumu uzun kollu ince bir zıbın giydiriyorum uyuturken de ince bir battaniye atıyorum üzerine. Çünkü biz de odanın ısısı 25den düşünce üşüyoruz gece yatarken üzerimize pike atıyoruz. Yanlış mı yapıyorum bilmiyorum ama sabahları odamı havalandırırken oda ısısı cam açık olduğu için 23-24e düşüyor ve odaya girdiğimde donuyorum