poyrikim Çocuğu düşünüyorum ama romatizma hastasıyım çok ağrılarım oluyor hamileyken daha rahatsız oluyorum. Benim gibi olup 2. Çocuğu düşünüp yapablar var mı aceba olsa bakabilir miyim altından kalkabilir miyim
poyrikim poyrikim bu hastalık doğumdan sonra çıktı bende 2. Çocuğu istiyorum bı yandan ya afrilardan koruyorum dogumdna sonra oluşan agrilardna emzirecegim ilaç kullanmayacağım.
Beybisii_ poyrikim annem ankilozan spondolit hastası yani iltihaplı romatizma son aylarda yatamiyordu bile tekli koltukta oturarak uyuyordu beli hep kitleniyordu ama çok şükür kardeşimi saglikkla doğurdu
Deletedmom_216 poyrikim sorunla bi bilgim yok ama merak ettim ilk nasil anladiniz romtaizmaninzin oldugunu?
Burcueymen poyrikim merhaba bende ankilozan spondilit hastayım 2 çocuğum var biri 3 biri 1 yaşında gerçekten zor sirt agrilarimfazla emziriyorum ama bi şekilde baş ediyorum bu arada emzirirken de kullanılan ilaçlar var ben kullanıyorum