Oğlum 17 aylık bir kaç güne kadar 2 uyku yapıyorduk tek uykuya geçtik belki faydası olur diye ama yine işe yaramadı her gece saat 3 gibi uyanıp 5 buçuğa kadar ayakta ne ağlıyor ne başka bir şey diş değil ortam sıcak değil nemi normal burnu tıkalı değil oturuyor beşiğinde yatmıyor ayağa kalkıyor yanımıza alıyoruz oturup sesler çıkarıyor konuşuyor çok yorulduk artık eşimde bende 😔