Adesbade Kızlar kızımın yaşına 2 hafta var ve yürümüyor. Normal biliyorum ama siz de durumlar nasıl . Ne zaman yürümeye başladı ?
deletedmom719 Adesbade valla bebekten bebeğe o kadar fark var ki, benim kuzenimin ki 8 aylıkken, Bi arkadaşımın ki de 20 aylıkken yürüdü 🤷♀️
kubraanne Adesbade 10 aylıkken yürüdü benim kızım. Takma yürür cokta gecmemis cogu bebek yaşını karşılıyor yada yaşını geçiyor. Bak yorumlardada öyle 😊