Deprem bölgesinde yaşıyorum 6 şubatı da yaşadık maalesef Rabbim bidaha göstermesin rüyamda büyük deprem oluyordu o korkuyla kalktım kaç saattir yatamıyorum dışarda değişik bi hava var içim çok huzursuz Rabbim korusun bidaha göstermesin inşallah kızlar siz napıyosunuz