TugcenurLina Merhaba anneler bu buhar makinasından aldım ama su doldurduğumuz haznenin alt kısmındaki yer( fotodaki sarı parça) su doluyor her seferinde. Bu normal mi yoksa arızalı mı götürmeli miyim geri
ozge9393 TugcenurLina merhaba evet normal bende kullanıyorum ilk seferde bnde sizin gibi bir sorun var sandım ancak yogusmayi orda yapıp buhar üflüyor o yüzden su doluyor alt kısma birde ürünü olduğu yerde doldurmak gerekiyor bnce su doldurup taşıyınca biraz akıtma yapabiliyor ben 1 aydan fazladır kullanıyorum hep yerinde doldurdum hiç bir sıkıntı olmadı
ozge9393 TugcenurLina evet çeşme suyu ama arıtma fln varsa ondan kullanmak daha uzun ömürlü olur bnce ben olmadığı için kullanamıyorum
ferahkus Merhabalar ben de ürünü aldım ama temizliğini nasıl yapacağımı anlamadım, sizler nasıl temizlediniz? Ve rutin temizliğini nasıl yapıyorsunuz?