888eylul Kızlar selam 2,5 aylık bebeğim var ilk hamileliğim spiral taktırmak istiyorum ama regl olmadım hala sizler nasıl korunuyorsunuz eşim korunmak istemiyor doğum kontrol hapı tehlikeli mi emzirme döneminde
babysuzkesen 888eylul Bende emziriyorum. Doğum kontrol hapı ve spiral taktırmak istemedim. 3 aylık iğne vurdurmak istiyordum onu da eşim istemedi. O yüzden bizim için en mantıklısı prezervatif + geri çekilme.
Gizmokzilla 888eylul emziren anneler için doğum kontrol hapları mevcut, ayrıca spiral taktırmak için adet zorunluluğu yok gebelik testi yaptırıp hemen arkasından giderseniz taktırmaya takarlar 💐
arya13 888eylul açıkçası etkin emzirdiğim için hala regl olmadım ama geri çekilme veya prezervatif şu zamanlar daha konforlu geliyor öbür yöntemler için emzirme sonlanınca olarak düşündüm sonuçta hepsi ilaç hormonlu şeyler 🤷♀️
Morzambaklar 888eylul Spiral için regli olmanıza gerek yok. Doğumdan kırk gün sonra hemen spiral taktırdım ve ek kondom geri çekilme olarak korunuyoruz. Yaklaşık 2 yıldan fazladır hamile falan kalmadım 😂
prensesannesi09_ babysuzkesen 3aylık iğne vuruldum artı geri çekilme oldu ama en azından af edersin ayda illa istiyolar yaptık 2 defa falan şuan 6 aylık kızım var ve ona rağmen hamile kaldım 😅😅
Dfncgdm2022 arya13 konforlu mu bılmem ama ben suan o sekılde hamıle kaldım kızım 2 yasında ve 7 haftalık hamıleyım bılgınız olsun eger gercekten dusunmuyorsan daha konforlu seyler dusun😊😊😊
aysebb 888eylul Ben hap kullanıyorum Zlynda emziriyorum 1 yılı geçti hapıda yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum memnunum. Doktorum vermişti zaten
Angel0507 888eylul doğum yapalı 16 ay oldu hala olmadım emiri yorum geri çekilme ile korunuyoruz iğne ve doğum kontrol hapı çok hormon içeriyor hemşire mız dedi spiral önerdi biraz araştırma yaptım her insanın bünyesine gelmiyormuş korktum ve geri çekilme ile devam ediyoruz
aaslanbeyy tamamdanolmuss regl olduğuna nasıl emin oldunuz regl değildir büyük ihtimalle benimde öyle olmuştu fakat kanama devam ediyormuş 3 aylık bebeğim o zaman regl oldum . Doktorda 40 kontrolümde regl değil kanamalar ara ara kesilip devam eder demişti
tamamdanolmuss aaslanbeyy doğumdan sonra kanamam oldu bir süre sonra kahve lekelenmelere döndü. 36. Günde bitti beyaz akıntım geldi o gün. Sonra 37.günde pıhtılı bayağı yoğun kanamam başladı.
crybaby 888eylul doğumdan sonra hemen spiral taktırdım adet olmaya gerek yok zaten adetli istenmesinin sebebi rahim aşağıdayken Ağrı yapmaması için ama doğumdan sonra da rahim daha aşağıda olduğu için takılabilir demişti doktor bende hemen taktırmiştim kızım 6 aylık oldu bir sıkıntı yaşamadım
TulayGeriDon 888eylul biz dua yöntemiyle korunuyoruz. Emzirme döneminde kullanılan hap ve iğne için kanamada düzensizlik aşırı sinir hali duydum hep. O yüzden kullanmak istemiyorum. Eşim de korunmuyor. Dua+geri çekilmeyle korunuyoruz. İkisi de korunma yöntemi değil diye linçleyecekler gelmesin
elifdiyorkii TulayGeriDon linçlemek değil de bi gülesim geldi 🤣🤣🤣 dua ederken ne diyorsunuz merak ettim 😂
Deletedmom_984 TulayGeriDon dua ile nasıl korunuyorsunuz bunun bir duası mı var Allahım iniallah bu sefer gebe kalmam diye😂😂 linc icin sormuyorum merak ediyorum kul önlemini almadıktan sonra Rabbim ne yapsın
tugces09 TulayGeriDon dua ne duası ediyon bacım bizde şimdilik geri çekilme yöntemi kullanıyoz hap vs kullanmak istemiyorum ama bebeğim 3 aylık yeni hamilelikte istemiyorum 🤣🤣
babysuzkesen Sema-nehirasel şuan kızım 9 aylık bir sıkıntı yaşamadık inşallah da yaşamayız. Şuan psikolojim 2. çocuğu kaldıramaz
TulayGeriDon elifdiyorkii Allah’ım tövbe diyorum😁😁 cennetkusum16 😁😁 Deletedmom_984 tövbe çekiyorum bol bol😁😁 tugces09 benim kızım da 7 aylik. Yok ya ben ikinciye tövbeliyim zaten. Arada olsun yapayım ikinciyi de diyorum ama yok. Cesaret edemiyorum korkuyorum