gzdcpn öyle öyle, bana saçma geldi en başından (kendimce) o yüzden hiç ütü yapmadım kendime bir de onu yük etmek istemedim memnunum yani şuan oğlum 28 aylık bir sıkıntı yaşamadık ütüyle alakalı kendimi iyi ki yormamışım. Sevenler de var tabi ki saygım sonsuz herkese 💐