tugceazra evet ben kullanıyorum çok memnunum keşke daha önce alsaydım bune kolaylıkmış dedigim şey elim ayagım oldu hele evde bide cocuk varsa en mantıklı şey ben aldıktan sonra kaynanamla annemde aldılar onlarda cok memnunlar 2 kuzenımde cok begeniyolar gecen kodunu istediler onlarda alcakmış eşleri eşime sordular işe yararmı bunuda kenara atmazlar dimi diye eşim dedi ki daha önce isteseydi daha önce alırdım eşim bile işe yaradıgını gördü keske daha önce karar verseydınız kasım indiriminde 14 bine düştü media markda annem ozaman aldı şimdi 18 bine cıkmış