Arkadaşlar oglum 13 aylık hala anne sütü alıyor gündüzleride geceleride. Ama gece cok sık uyanıyor. Gece emmesini kesmekmistiyorum. Gündüz yine emzireyim diyorum gittiği yere kadar. peki gece emmesini kesince gece uyanmaları bitiyormu yada azaliyormu. Gece emmesini kesmek icin uyuturkendemi emzirmemek lazim. Bizim.uykuya geciste sıkıntı yok 10 dk emip uyuyor tok olduğu halde. Ama gece çok sık uyanıyor neredeyse saat başı diyebilirim. Bunun önüne nasıl gecebilirim tavsiyelerinize açığım.