Arkadaşlar hayırlı geceler bu saatte aklıma takıldı bi soru sormak istiyorum sizlere
Benim 1 yaşında oğlum var. Babaannesi bazen eşimin halası bazen görümcem bazen kendi annem,halam, kardeşim yani hiç farketmiyor bezini değiştiriyorlar,üstünü giydiriyorlar vs. Sorum şu acaba doğru mu böyle yapılması yoksa bu görev sadece anne ve babaya mı ait olmalı mahremiyet açısından
Eğer doğrusunu bilirsem ona göre bi yol izlerimle kafama takıldı birden aklıma düştü acaba ilerisi için doğru mu değil mi diye düşünüp durdum dedim bi sizlere sorayım.
Şimdiden teşekkür ederim ☺️