eslem2 3 senedir kendim mayaliyorum hiç eksime olmadı. Sütü kaynatıp kavanoza alıyorum 1 kiloluk cam kavanozlarda mayalanma derecesine gelince kavanoz başına 1.5 2 yemek kaşığı yogurttan sütle çırpıp ekleyip kaşıkla kaymağı bozulmadan karıştırıp kapağını kapatıp örtüyorum. Bazen 6 saat bazen 8 saat unutup beklettigimde oluyor gayet güzel oluyor klasik yontemle