kuzeyselin bende burada bekleyim, bizimki de 5buçuk aylık yüz üstü dönüyor sonra kurtaramıyor kendini bağırmaya başlıyor bi iki kez döndü tam tur ama devamlı yapamıyor😂 düzeltiyorum hop tekrar yüz üstü, be çocuuum dönmesene o zaman diyorum hop tekrar yüz üstü 😂