1907dry 29 günlük bebeğim var geceleri 2,3 saatte bir alarm kurup uyandırıp doyuruyorum siz nasıl yapıyorsunuz alarm kurma işlerini ne zaman bıraktınız kendi acıktığında ağlıyor ama ben fazla uyur ağlamazsa bişey olur diye korkup kuruyorum yine de alarmı
Minigiimm_ 1907dry bende öyle yapıyordıum 1 buçuk aydan sonra alarrm kurmayı bıraktım acıktığında uyanıyor bende hemen kalkıp mamasını yapıp veriyorum.⅔ saatte bir uyandırınca kendisi yemek istemiyordı hiçbir şekilde yediremiyordum bende alarm kurmayı bıraktım
Ezooezz 1907dry doktorunuz herhangi bir şey demedi mi? 15 günlüktü kilo alımı iyiydi doktor uyandırmanıza gerek yok bırakın acıktığında kendi uyansın 4-5 saate kadar uyuyabilir demişti 5 saati geçerse uyandırıyordum ama kendisi zaten 2-3 saatte bir uyanıyordu şu an 52 günlük gündüz uykuları pek yok gece de geç uyuduğu için 5 saat falan uyuyup öyle uyanıyor.
1907dry Minigiimm_ ben anne sütü veriyorum uyandırınca yiyor geri uyuyor bazen fark etmeden uykumda alarmı erteliyorum en fazla 1 saat sonra kendi uyanıyor ama mesela 2,3 saate bir beslemek gerekiyor ya ben alarmı erteleyince o 4 saatte falan uyandığı oluyor o zaman bi zararı olur mu ki acaba
Minigiimm_ 1907dry ben doktora sorduğumda 2 saatte bir uyandır dedi ama dediğim gibi ben kendiisni dinlemedim.O yüzden de kendisi acıktıkça uyandığı için ben uyandırmıyordım .Bebeğim şuan 3 ay 15 günlük halende devam ediyorum gece uykusundayken pek uyandırmak istemiyorum.Uyumasına izin veriyorum .Annesi sizsiniz sizin gözleminiz öneemli
Minigiimm_ 1907dry ilerisi içinde gece uykusu önemli mesela geceleri rahatsız etmiyecek boyuttayaa eğer altınıda açmıyorum
1907dry Minigiimm_ uykuda sonuçta bebeği büyüten etkenlerden tabi dediğiniz gibi 4,5 saati geçmedikten sonra uyumasına da izin vermek lazım
1907dry Ezooezz doktora ya da ebeye henüz sormadım yakın zamanda aşımız var o zaman soracağım kilo alımına göre sizin doktorunuzun dediğini söyler diye tahmin ediyorum bende
Ezooezz 1907dry aynen yeterli kiloyu aldıysa öyle söylerler büyük ihtimalle ama doktora danışmakta fayda var tabi 🌸