1 ayına kadar rahattı 2 ay aşısından sonra kız iyice tuhaflaştı asla yatmak istemiyor artık uykusuzluktan ağlıyor ve ağlayarak yatıyor sabah 11 gibi uyandı tabi sürekli uyku - meme - uyku - meme şekilde yatıyor 6.30 dal kalktı bir 8.30 9 .00 9.45 10.45 sürekli bu şekilde geceyi saymıyorum öğlen uyuttum 15 dk sonra tekrar uyuması bazen 5 i bazen 6 yı buluyor 1 saat yatıyor 3 ay 14 günlük nasıl dayanıyor şaşırıyorum ben koca kadın dayanamıyorum o 1 saatlik uykudan sonra şuan saat 1 ve hala sallıyorum tükendim ya sürekli ellerini emiyor arada gazıda oluyor sıkıyor kendini 🥺🥺 uyku gelişimini etkiler olumsuzlukları olur . Diye korkuyorum hayat kalitem sıfırın altında - mutfağı az önce toparladım eşim tuttu. Bu şekilde nasıl olacak bilmiyorum. Birde hep böyle olur korkusu sarıyor beni . Varmı böyle olup düzelen düzledi diyin ne olur 😭😭😭😭