Nerden başlasam bilmiyorum oğlum tam 3.5 yaşında evimin hemen karşısında ki kreşe başladı sabah 9 öğlen 1. İlk başta beni şaşırtacak derecede kolay adapte oldu ilk günden itibaren arkasında bakmadan girdi içeri gitti bu benim en şaşırdığım şeydi çünkü daha önce kimseye yarım saat dahi birakmamistim neyse ilk başlarda herşey çok güzel oğlum çok seviyor öğretmenleri sürekli Taha çok uyumlu kuralları uymayi seven çok iyi bir çocuk öğretmenleri de memnun. Son zamanlarda okula gitmek istemiyor neden diyorum yapı itibari ile gerçekten çok sakin biraz çekingen mülayim bir çocuk bir kere bile görseniz anlarsınız ve yapısı bu ben okulu sevmiyorum orası çok gürültülü arkadaşlarım çirkin vs diyor bu arada komşumuzun çocuğuyla birlikte gidiyordu o da gitmek istemiyor arkadaşı istemediği için mi bizimki de istememeye başladı bilmem. Birde özellikle son 10 gündür aralıksız altına kaçırıyor geceleri çise kaldıralım diyorum daha uyuyali bir saat olmuş bakıyorum ki altına yapmış çoktan uyumak istemiyor uyku deyince ağlıyor uykuda çirkin şeyler görüyorum korkuyorum uyumayacam okula gitmeyecem modunda sürekli ve alta kaçırma beni ciddi anlamda bezdirdi TV den etkilendi desem aşırı izlemiyor izlediklerini ben biliyorum anlamıyorum bir türlü kafayı yemek üzereyim. Ayrılık kaygısı yaşamıyor bundan eminim çünkü onu birakinca alacağımı biliyor hatta komşu nin kızı var sevdiği ablası anne ben komşuda kalayım biraz sen beni almaya gelirsin diyor hani farklı yerlerde kalmayı kendi teklif ediyor