goktug1360 valla bana yumurtalık kıstı tanısı yani Polikistik over tanısı ben 12 yaşındayken kondu. 28 yaşındayım bu kadar zamandır çekerim. Doktorlar ilaç da vermiyor, kilo ver cart curt diyorlar. Yumurtalıklarımın her yerini kaplamış bilmiyorum tedavi de vermiyorlar adetim doğumdan sonra düzenlenmişti şuan oğlum 2 yaş 4 aylık yine alt üst oldu düzenim yani geçmiyor bacım onunla yaşamayı öğrenceksin mecbur