İyi geceler kızlar, oğlum var 17 aylık aşılamaya başlamadan 2 ay önce polip ameliyatı olmuştum o ay dan sonra aşılama tedavisi olacaktı hamile olduğumu öğrendim. Şuan oğlum 17 aylık ben ise 30 yaşındayım ve ikinci çocuk istiyorum doğrusu hiç korunmadık çünkü zaten çocuğum zor oluyor bildiğim için.
Bugün randevum vardı muayene oldum ve 3 tane kist var dedi
16 mm,14mm,12mm sancılı règl agrısı şikayetim de var ve doktorum normal bebek sahibi olmanız zor direk tüp bebeğe yönelin dedi emara gönderdi. Bu evre de neler oluyor zor mu? Böyle kistler ile çocuk sahibi olan var mı?