Kurtuldum sandım.. ama kurtulamıyorsunuz bir yerde tekrar yakalıyor sizi. Yıllarca tedavi gördüm ilaçlar kullandım doktora gittiğimde baya faydasını görmüştüm çok uzun süre hiç uğramamıştı. Fakat annem kızım eşim sırayla hastalanınca geri nüksetti. Fakat doktorumun bana söylediği şeyleri hep kendime hatırlatmaya çalışıyorum size de tavsiye ediyorum. Hayat bu kadar kafaya takılacak kadar uzun değil. Her şeyin bir çaresi vardır. Sakin olun, anda kalın. Başa çıkamadığınız durumlarda doktora gidin ilaç desteği alın gerçekten faydasını görüyorsunuz