dnzkrmz evet cok memnunum güzel nemlendiriyor ben gece rutin olarak kullanıyorum, kız çok pahalı bilseydim başka önerin derdim hsjsjsjs eşime alırken eczanede demişler bebeğin cildi çok mu kötü diye eşimde hiçbir sorun yok hafif cildi kuruymuş doktor önerdi demiş, eczacı da mustela falan da iyi gelirdi ben cildi kötü sandım demiş 🤷🏻♀️