Zk95 üşütmüyordur belkide size öyle geliyordur. Bebeklerin kusması normal bir durum ve kakasının yeşil olmasına doktorlar üşütmüş demiyor normal diyorlar. Evinizin ısısı gayet güzel bence. Ben evde body + ince tulum veya alt üst giydiriyorum. 2 günde bir yıkıyorum bebeğimi, yıkadıktan sonra sadece yelek giydiriyorum. Elleri ayakları zaten yenidoğanlarda hep soğuk ter bezleri çalışmadığı için.