15,5 aylık kız bir bebeğim var 4 yıl olacak evleneli doğuştan bı kalçası diğerine göre tam gelişkenli değil 3 ayda bir doktor kontrolü var Trabzon da fakülte ye getiriyoruz Muhammed hocaya önümüzdeki ay kontrolü var ama kızım sürekli düşüyor çok aktif bir bebek sürekli gezer koltuk tepesinde vs ama sürekli düşer artık eşim evde iş yapma ama kızımızı kolla diyor 3 gün böyle yaptım ama ev aldı başını gitti ben evi o halde görünce daha çok üzülüyorum yemek de yapamaz oldum aktivite şeyleri aldım aktivite masası gibi bu şok a gelenden ama kızımın üstüne çıktığı için ayaklarını söktük şimdi başka şeyler aldım PTT ile geldiği için anca yarın gelecek havalarda malum çok soğuk ne yapabilirim evde nasi aktivite yapabilirim dikkatini ne çeker en çok fikir verirseniz sevinirim buz dolabı için sebze meyve hayvan magnet i aldım. başka ne önerebilir siniz?