Burda dişim kırıldığı için post açmıştım bugün doktora göründüm 1 hafta ilaç kullanıp 1 hafta sonra alıcak kökleri ve doktor şimdiye kadar gelen en kötü diş hastasısın dedi nasıl kırdın bu dişi dedi bana dedim kendi kendine kırıldı 😂😭😭 agzımdan diş kalmayacak valla bu gidişle bi ağız gargarası antibiyotik ve ağrı kesici yazmış