metehann4 bizim de öyleydi bebekliğinden beri. Çocuk doktorumuzun tavsiyesiyle Mustele stepia krem ve şampuan kullandık bir süre ama sonra yeniden egzama tarzından kuruluklar oluştu. Doçent bir alerji doktoruna götürdük biodermanın krem ve şampuanını verdi. Aylardır kullanıyorum çok şükür hiç bir sorun yaşamadık.