Qunqnir nasıl bı söylem bu, hiç hoş değil her çocuk bir değil kimisi 5 yer kimisi 3 yer herkesin çocuğuyla dengelemeye kalkmamak lazım
Herkes 5 öğün de yiyor diyebilir 3 yiyor 1 yiyor deme hakkına da sahip, salak insanlar, Allah bildiği gibi yapsın falan hiç anne olana yakışmıyor. Sizde başkalarının çocuğuyla kendi cocugunuzu denk tutmaya çalışmayın akıllı bir insan olarak..